Riviera relacje z Miastem

 

Przykłady współpracy Centrum Riviera z miastem Gdynia to spektrum realizowanych okazjonalnie i cyklicznie przedsięwzięć, które konsekwentnie budują obraz marki nierozerwalnie związanej z miastem partnerskimi relacjami. Obu stronom przynosi to wymierne korzyści.

 

Współpraca z lokalnymi społecznościami to nie tylko obowiązkowy zapis o społecznej odpowiedzialności biznesu w nowoczesnej firmie. Pozycja, jaką w relacjach z miastem zbudowało Centrum Riviera, pokazuje, że może to być dla partnerów nie tylko wypełnienie misyjnych zobowiązań, ale także perspektywa atrakcyjna finansowo. Przedsięwzięcia, w które się angażujemy konsekwentnie budują pozycję Gdyni jako jednego z najważniejszych ośrodków nadmorskich i przekładają się na liczbę turystów zostawiających w mieście niemałe pieniądze. Wymierne korzyści odnoszą także nasi partnerzy handlowi. Footfalle podczas największych imprez bywają o kilkadziesiąt procent wyższe niż w okresach bezeventowych – mówi Maciej Kiełbicki, członek zarządu, dyrektor zarządzający Mayland Real Estate. Przykładowo, w tym roku Centrum Riviera gościło 44 Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, który przyciągnął rzesze fanów kina. – W trakcie trwania Festiwalu, Rivierę odwiedziło niemal 200 tysięcy osób, które poza filmowymi atrakcjami, chętnie korzystały z bogatej oferty Centrum. Podejmujemy starania o przedłużenie tej owocnej współpracy na następne lata – dodaje.

 

M. Kiełbicki przypomina także o jeszcze jednym efekcie harmonijnych relacji B2B. Centrum Riviera, jako największy obiekt handlowo-rozrywkowy na Pomorzu w istotny sposób przyczyniło się do tego, że Gdynia zajmuje w grupie miast od 50 do 300 tys. mieszkańców trzecie miejsce w kraju pod względem wygody robienia zakupów.

 

Korzyści ze współpracy z Centrum Riviera doceniają również władze miasta. – Mieszkańcy oczekują różnorodnej oferty handlowej na wysokim poziomie. Zadaniem samorządu jest wypracowanie takich rozwiązań, które wspierać będą zarówno małych jak i dużych przedsiębiorców. Bardzo nas cieszy, kiedy angażują się oni w społeczne akcje i życie mieszkańców, nie tylko w sferze dotyczącej zakupów. Centrum Riviera jest przykładem bardzo dobrze rozumiejącego taką potrzebę partnera – mówi Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni.

 

Katalog wspólnych inicjatyw Centrum Riviery z miastem Gdynia jest imponujący. Obok typowo lokalnych jak: odnawianie szpitala Gdynia, sadzenie lasów na Kaszubach, wsparcie dla hospicjów, domów dziecka i akcje ze schroniskami oraz wielkanocna Fabryka Pisanek dla uczniów szkół podstawowych, Centrum Riviera realizuje także imprezy o wymiarze wykraczającym poza lokalność. Takie było m.in. PKO Grand Prix Gdynia (w Rivierze było centrum operacyjne biegu, start i meta oraz ceremonie wręczania medali),  zorganizowane w tym roku sprzątanie plaż pod hasłem „Eko Rivera” podnoszące komfort wypoczynku turystów odwiedzających Gdynię i okolice albo cykliczny Słoneczny Patrol Riviery. Wśród licznych atrakcji była m.in. Plaża Skarbów, która co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Zakopane na plaży skrzynki z prezentami od najemców Centrum zawsze budzą wiele pozytywnych emocji. W tym roku blisko 50. partnerów Riviery podjęło współpracę przy akcjach organizowanych we współpracy z miastem.

 

 

***

Centrum Riviera
jest największym centrum handlowo-rozrywkowym na Pomorzu. Na dwóch poziomach jest tu 250 sklepów, bogata oferta gastronomiczna, w tym prawie 30 restauracji i kawiarni oraz rekreacyjna (m.in. 6 placów zabaw dla dzieci). Od początku Mayland Real Estate, deweloper i zarządca, zakładał, że będzie to nie tylko miejsce codziennych zakupów spożywczo-przemysłowych, ale także centrum modowe oraz ośrodek aktywnego wypoczynku i relaksu dla całej rodziny. W 2015 r. Union Investment Real Estate Gmbh nabył Centrum Riviera i powierzył zarządzenie firmie Mayland.

 

 

***

Mayland Real Estate
to wiodący deweloper i zarządca dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995r., jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku nowoczesne centra handlowe: Serenadę w Krakowie, Rivierę w Gdyni, Jantar w Słupsku, Pogorię w Dąbrowie Górniczej oraz Karolinkę w Opolu. Spółka ma także portfel projektów w całym kraju.

 

 

Więcej informacji:

Dominika Kantorowicz

Koordynator ds. PR

Mayland Real Estate Sp. z o.o.

Dominika Kantorowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

506 009 972