roboczy22
 
Mayland Real Estate jest wiodącym deweloperem i zarządcą nieruchomości komercyjnych, posiadającym bogate doświadczenie w tworzeniu formatów handlowych, od projektowania do prowadzenia inwestycji i zarządzania. Wyznacza standardy rynku deweloperskiego, będąc aktywnym w branży od samego początku kształtowania się rynku w Polsce.
 
Inwestycje spółki, nagradzane i doceniane w branży za unikatową jakość, walory estetyczne i użytkowe, tworzone są z poszanowaniem otaczającej przestrzeni i z dużą troską o każdy aspekt funkcjonowania inwestycji.

STRATEGIA

Wizja

Być liderem polskiego rynku, który tworzy projekty wielofunkcyjne, idealnie dopasowane do lokalnych potrzeb i ciągle adaptowane do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Misja

Tworzymy wielofunkcyjne i miastotwórcze inwestycje. Dzięki posiadaniu pełnych kompetencji, kompleksowo realizujemy projekty inwestycyjne: począwszy od wyboru lokalizacji, wykonania niezbędnych badań rynkowych i analiz, poprzez projektowanie, budowę, komercjalizację. Efektywnie zarządzamy centrami handlowymi i przeprowadzamy rewitalizację istniejących obiektów, znacząco podnosząc wartość nieruchomości. Nasz sukces tkwi w dogłębnej analizie potrzeb, dzięki czemu tworzymy miejsca integrujące lokalną społeczność.

Wartości

Odpowiedzialność
Stabilność
Kompleksowość

REFERENCJE

 

Mayland Eurobuild 0402

Gala Eurobuidl Awards 2019

 

Według najemców najlepszym menedżerem w branży centrów handlowych okazał się zarządca i właściciel krakowskiego Centrum Serenada – Mayland Real Estate. Serenada otrzymała również tytuł najlepszego centrum handlowego – to kolejna nagroda przyznana głosami najemców. W imieniu firmy nagrody odebrał Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający i członek zarządu Mayland RE.

 

Mayland Real Estate – zarządca i właściciel Centrum Serenada – został wybrany głosami najemców najlepszym menedżerem centrum handlowego 2019 roku, a sama Serenada otrzymała tytuł najlepszego centrum handlowego. Jak ocenia Pan te nagrody?

 

Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający i członek zarządu Mayland Real Estate: Największym wyzwaniem dla branży centrów handlowych jest zaspokajanie wciąż ewoluujących potrzeb klientów. To rola najemców, naszych najbliższych partnerów. Nagrody przyznane przez nich to potwierdzenie, że sprostaliśmy wyzwaniu i daliśmy wspólnie klientom coś, czego oczekiwali. To jak nagroda na festiwalu filmowym. Dla każdego reżysera ma ona szczególną wartość i stanowi zobowiązanie do ciągłego zapewniania najwyższych standardów w branży. Swojej publiczności nie można przecież zawieść. Przyznanie nam dwóch nagród cieszy nas i motywuje podwójnie! Dziękuję w imieniu całej ekipy Mayland.

 

Nagrody Eurobuild Awards mają już 10-letnią historię. Co dla firmy Mayland oznacza wyróżnienie przyznane w tym konkursie?

 

Przede wszystkim chciałbym pogratulować pięknego jubileuszu. Nagrody Eurobuild Awards zawsze stanowiły dla środowiska ważne potwierdzenie osiąganych sukcesów i swego rodzaju certyfikat obecności w głównym nurcie branży. To takie nasze środowiskowe „Who is Who”. Historia tych nagród to jednocześnie najważniejsze kalendarium ewolucji rynku wielkich centrów handlowych w Polsce.

 

Co Pana zdaniem jest najważniejsze w pracy menedżera centrum handlowego?

 

To przede wszystkim umiejętność łączenia celów biznesowych najemców z potrzebami klientów i rynku lokalnego. To umiejętność kreowania spójnej i całościowej oferty. Niezbędna jest także zdolność adaptacji do szybko zmieniających się warunków biznesowego otoczenia i zmian na rynku lokalnym. Należy być spostrzegawczym i szybko wyciągać wnioski. Ważna jest również umiejętność budowania relacji z właścicielem centrum handlowego. Dobry menedżer to ktoś, kto świetnie odnajduje się zarówno w relacji B2B, jak i B2C. To dość wyjątkowa cecha.

 

Jakie są plany firmy Mayland na najbliższe miesiące?

 

Planujemy rozbudowę krakowskiej Serenady. Jednocześnie dostrzegamy rosnące znaczenie projektów wielofunkcyjnych. W Rzeszowie ruszyliśmy z pionierskim dla nas konceptem wykraczającym poza branżę handlową i już zakończyliśmy pierwszy etap inwestycji mieszkaniowej, która w późniejszym etapie wsparta będzie kompleksem handlowym. Intensywnie przygotowujemy się również do uruchomienia projektu wielofunkcyjnego – tym razem na warszawskim Czerniakowie.

 

Jak ocenia Pan rynek nieruchomości w roku 2019?

 

To nie był łatwy rok dla nieruchomości komercyjnych. Branża pełna jest sceptycznych głosów wobec perspektyw dla centrów handlowych. Sądzę jednak, że duże i dobre produkty – centra dominujące o ukształtowanej pozycji na rynku radzą sobie świetnie, czego przykładem jest wybudowane i zarządzane przez nas gdyńskie Centrum Riviera, które w minionym roku bliskie było osiągnięcia dziesięciomilionowego footfallu. Sytuacja na rynku mobilizuje nas również do pracy nad projektami wielofunkcyjnymi i do poszerzania oferty niehandlowej, co stwarza nowe szanse ekspansji.

 

Pełny tekst znajdziesz tutaj

PORTFOLIO

PLANOWANE INWESTYCJE

logoMob-1

Otwieramy się na Twój biznes

logoMob-2

Warszawa | Rzeszów | Szczecin

logoMob-3

Innowacyjne i wielofunkcyjne centrum dzielnicy na Dolnym Mokotowie

logoMob-4

Największy kompleks rozrywkowo - handlowy w Krakowie

REALIZACJE

Realizacje
logoMob-5

Nowoczesna galeria z unikalnymi formatami handlowymi i najbogatszą ofertą modową

logoMob-6

Jedno z najpopularniejszych miejsc zakupów w Krakowie

logoMob-7

Kompleksowy projekt miejskich przestrzeni mieszkalnych

logoMob-8

Przekształcenie hipermarketu w nowoczesne Centrum III generacji

logoMob-9

Największy obiekt handlowy w regionie z silnym czynnikiem miastotwórczym

logoMob-10

Wiodące centrum handlowe w regionie

logoMob-11

Dominująca lokalizacja handlowa w Dąbrowie Górniczej

ZARZĄD OPERACYJNY

board mayland bmaciag

BEATA
MACIĄG

Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu

Związana z Grupą Casino od 18 lat. W 2008 roku objęła stanowisko Dyrektora Finansowego.

czytaj więcej >>

board mayland glatala

GRZEGORZ
LATAŁA

Dyrektor ds. Komercjalizacji i Członek Zarządu

Związany z rynkiem nieruchomości komercyjnych od ponad 20 lat.
Pracę rozpoczął w Domach Towarowych Casino, gdzie brał udział w tworzeniu zespołu ds. zarządzania centrami.

czytaj więcej >>

DOŚWIADCZENIE

 
W latach 1995 - 2006 firma, dawniej znana jako Domy Towarowe Casino, stworzyła ponad milion m2 powierzchni handlowej, obejmującej wszystkie formaty: od wolnostojących supermarketów do dużych centrów handlowych.

Wszystkie nieruchomości zostały zaprojektowane, zbudowane, wynajęte, zarządzane i sprzedane. To doświadczenie pozwoliło nam dobrze zrozumieć rynek i poznać wartości każdego metra kwadratowego powierzchni handlowej.
 
 
logo casino groupe
mapa3 

ZARZĄDZANIE AKTYWAMI

Zarządzanie aktywami oznacza zapewnienie wartości dodanej dla właściciela. Dbając o satysfakcję najemców, wspieramy ich aktywność operacyjną poprzez stały rozwój obiektów spółki, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Mayland nie tylko buduje nowe nowe powierzchnie handlowe, zajmuje się także zarządzaniem nieruchomościami. Bierze na siebie odpowiedzialność za całość procesu obejmującego:

  • pozyskanie finansowania
  • proces zakupu i sprzedaży
  • facility management
  • relacje z najemcami
  • marketing
  • komercjalizacja i rekomercjalizacja
  • raportowanie

 

 

szkic libretto bialy

 

Skutecznie zarządzamy:

 

asset management Fort Wola asset managemant krokus PL asset managemant serenada PL

 

 

Z powodzeniem zarządzaliśmy i sprzedaliśmy:

asset managemant riviera PL2 asset managemant KAROLINKA asset management pogoria
asset managemant JANTAR

 

KONTAKT

Mayland Real Estate Sp. z o.o.
Ul. Puławska 427
02-801 Warszawa
 
email: biuro@mayland.pl
tel: +48 22 546 98 00
fax: +48 22 546 98 98


 

Komercjalizacja

Agata Pytlewska
+48 510 009 043 | agata.pytlewska@mayland.pl

Grzegorz Gawęda
+48 501 989 022 | grzegorz.gaweda@mayland.pl

Sabina Kosiorowska
+48 880 61 58 73 | sabina.kosiorowska@mayland.pl

 

Marketing & PR Manager

Agata Uszyńska
agata.uszynska@mayland.pl

     

Współpraca:

Dokumenty do pobrania